onsdag 22 maj 2013

22 Maj 2013

Tänkte börja dagen med att göra en god gärning. Så mötte upp Amanda och åkte till Frölunda för att gå till Droppen för att lämna blodprov för att se om vi fick ge blod.
Jag hade faktiskt de blodtrycket och vilopulsen som en tränad kropp ska ha (även om de inte syns på mig). Men, jag hade för lågt hb-värde, alltså hade jag för lite blod i kroppen för att kunna dela med mig. Men jag va välkommen tillbaka efter sommaren när jag lagt om min kost och höjt hb-värdet :) så hon rekommenderade mycket grillatkött(så nu söker jag grillsällskap till sommaren), jordgubbar och rödvin i sommar ;) Sen är jag ju inte direkt jätte sugen på att börja äta tabletter och gå till en dietist för jag inte klarar upp de själv.

Efter de åt vi lunch på subway och sen va jag och tränade ben/rumpa :) tog i så benen gjorde ont och skakade efteråt :) skön känsla ändå tills jag fick en påminnelse om att jag skulle ha dubbel körlektion 8 imorgon :/ aja de löser sig :) Har förövrigt kommit på en nackdel med att börja trivas med sin kropp, man lägger ut FÖR mycket pengar på nya kläder...

Nu ska jag äta järnrik mat och vila så jag kan åka och träna en gång till :D

Medans Amanda fick ett plåster fick jag ett helt bandage:/ jag kanske inte hade råd att förlora mer blod :P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar