söndag 12 maj 2013

12 Maj 2013

Äntligen är  jobbhelgen över :) Tyvärr betyder de också att Frida ska åka hem igen :( Trist att alla inte bara kan bo lite närmare :)
Så nu efter jobbet ska jag till Sandra och Amanda och säga hej då till Frida och Sabrina. Och då jag har brist på medlidande ska jag också sätta på mg mitt finaste leende och skratta lite åt dom som även idag är sega och småbakis :)

Efter helgen kan jag förstå alla som inte har rekommenderat att inte följa med ut om man ska va nykter. Fast tycker ändå de har vart skoj att se andra fulla och att inte vakna hängig och bakis morgonen efter :)

Tack alla fina som va med i helgen, imorgon kommer verkligeheten igen. Träning och kosten är de första jag ska ta tag i. Bara 9 veckor kvar till semester :D




Jag vill ta på dina bröst (lår). Ringer på din telefon.Jag vill höra på din röst. Vi kan ses om du har lust.Vi kan gå på restaurang. Du och jag har ett särskilt band.Jag kan va' din Don Juan. Svara nu kan jag få chans?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar