söndag 12 maj 2013

10 Saker Du Inte Visste Om Mig


  1. Jag skulle kunna vara en av de blygaste personerna som vandrar i ett par skor. Att testa nya saker och att träffa nya människor kan få mig att må riktigt dåligt. Därför har jag väldigt svårt att lita och visa känslor för andra människor.
  2. Jag tycker att kärlek är fjantigt och onödigt. Därför bli jag sällan eller aldrig kär i någon. Om jag blir kär, blir jag Verkligen kär och har extremt svårt att släppa den personen. "Jag älskar dig" är en mening som bara min familj får höra eller om någon  verkligen fått en speciell plats i mitt liv.
  3. Min absolut största dröm just nu är en gravidmage och en bebis. Jag tycker väldigt mycket om små bebisar även om det är svårt att tro. Tur jag har min stora systers barn :)
  4. Lycka för mig är inte pengar och nya saker. Lycka är att alltid ha människor runt omkring mig som bryr sig om varandra och ger mig lika mycket energi som jag ger dem.
  5. Jag känner mig svag och osäker när jag gråter inför andra och håller därför de inne och verkar stark tills jag blir ensam och kan då ligga vaken hela nätter.
  6. Mitt drömyrke är Polis, jag vill jobba med kvinnor och barn som blivit utsatta i hemmet och kommer att göra allt för att lyckas med det  även om många tror att jag inte klarar det.
  7. Jag litar sällan på folk och är därför "kräsen" med att välja vilka jag vill släppa inpå mitt privata liv. De få jag litar på är alltid såna jag vet att jag kan prata om allt med.
  8. Jag får lätt panik om jag inte har koll på vad som händer. Att gå och vänta och vara omedveten om vad som händer är de jobbigaste jag vet! Detta leder tyvärr till att jag alltid "Tjatar och Gnäller" tills jag får svar på allt jag vill ha svar på.
  9. Jag tar sällan eller aldrig åt mig av positiv kritik. Däremot tar jag alltid åt mig negativ kritik och kan länge gå och må dåligt över det.
  10. Jag är världens sämsta förlorare och att misslyckas är inte tillåtet! Bara förlorare ger upp!

You Make Me Smile And I Like It :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar