söndag 28 april 2013

Dags för en "nystart"!

Efter en helg med mycket skratt och lite nedstämt humör, har jag bestämt mig för att idag är sista dagen jag tänker ha allt som tar för mycket negativ energi på mina axlar. 

Jag ska sluta va för snäll mot dom som inte förtjänar de, alla som "utnyttjar" att jag inte säger emot kommer väljas bort. 
Alla dom som jag egentligen inte betyder något för, förutom dom få gångerna de passar dom kommer inte längre få någon tid pch energi. Jag ska helt enkelt inte va någons "leksak" längre som man inte leker med förutom när de passar en.

Varför vänta när man kan göra de direkt? 

Efter idag ska jag bara le varje dag, inga mer dagar då man är nedstämd för man tänker för mycket.
Nu kommer all min erergi gå till dom som förtjänar de och som ger mig lika mycket energi som jag ger dom, körkortet, sommaren med vänner och grill, träningen(med mamma och ibland med två toppen tjejer) och dieten.
De är ju faktiskt sommar snart och man ska tvingas ut i bikini. 

Va på filmdejt igår efter jag vart med Amanda och Patrik på 4-gott och subwaydejt, självklart fick jag en jätte fin dejt och jag slapp till och med att fixa den själv :) dejt med Sandra är något jag skulle kunna ha varje lördag om hon slutar komma 30 minuter sent och inte bestämmer sig för att bygga ihop lampor mitt i allt :) Tack för att ni finns


Min fina filmdejt :D




Amanda och Patrik :D




"Om du lägger 75% av tiden du lägger på körkortet på teorin, kimmer du om de finns tider klara körkortet innan 1 Juni"
Gissa va all min lediga tid går till ;)



Vissa har ganska taskig humör *host* Amanda *host*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar