söndag 14 april 2013

13 April 2013

Tänkte direkt när min klocka ringde 05.45 idag att detta inte skulle bli den bästa dagen jag haft på länge.
Men när jag öppnar dörren hem till Sandra och Amanda och får de Frida stå och göra sig till (blev inte förvånad) ändras allt direkt. Egentligen slutar man aldrig förvånas när Sandra och Frida hittar på grejer och man blir alltid på bättre humör :) Så Amanda, Sandra, Frida och Patrik va en dos av något man behövde en dag som denna :)

Blev i alla fall en middag tillsammans med dessa godingar på Bamboo. Mycket skratt, prat och gråtande (av skratt).

Till slut skulle vi skåla gör Jesper "Rogga", först då kändes de som de va på riktigt och man insåg att du är borta. Fast jag inte umgicks med dig så som dom andra, känns de tråkigt att en människa som alltid är pigg och glad försvunnit. Du va ju en människa som hördes, syntes och ingen kunde missa dig. De har ju vart en del festande på udden :) De första jag tänkte på när Sandra ringde va när vi dekorera frysboxen inför studentveckan, "partykärlek" som vi sedan döpte den till. Nu får någon annan glädjas av din närvaro och vi får va glada och tacksamma för vi fick lära känna och dela en viss tid med dig. Du kommer va saknad♥

De är konstigt att man alltid tar allt förgivet. När man tänker framtid tänker man alltid så långt fram. Barn, familj och jag har även planerat va jag ska göra när jag blir pensionär. Nu känns allt inte så självklart längre och de är dags att börja ta vara på de man har, skita sånt som inte fungerar, leva livet, ta risker och chanser och göra de bästa av allt.

Är så otroligt tacksam för alla mina vänner, familj och kollegor. Är inte redo för att någon ska börja försvinna.



Snyggaste frysboxen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar