fredag 12 april 2013

12 April 2013

Fredag och snart är också denna veckan avklarad. Har denna veckan lyckats komma igång med träningen och det är bara söndag kvar sen har jag klarat en "full träningsvecka" och har även börjat ha koll på vad jag stoppar i mig :) Och hela kroppen börjar redan kännas bättre än förra veckan (fast jag dör av träningsvärk) och snart är nog mina 1,5 cm i madjan borta igen :)
Nu på morgonen har jag skaffat 1 vuxenpoäng, har ringt fyra olika fösäkringsbolag och löst försäkring på bilen :)

Skulle kunna säga att gårdagen va den bästa dagen på länge. Bilen är betald, står hemma och alla papper är påskrivna. Men ett tråkigt samtal från en vän och lyckan dog.

Tänk att en ung och pigg människa som du lämnat oss. Nu får någon annan glädjas av ditt konstanta leende och skratt. Du kunde få vilken dålig stämning som helst att bli bra.
Du är omtyckt av många och saknad av många♥

Bjuder på tjockis bilder från gymmet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar