måndag 4 februari 2013

4 Februari 2013

Så va måndagen avklarad denna veckan.
Började min dag med gröt som alla andra dagar, fortsatte hos sjukgymnasten där vi redan la på mer vikt på övningarna jag fick förra veckan plus att jag fick två nya övningar. Känns otroligt skoj att ha kommit så långt efter att ha haft den skadan jag haft och de känns bra att "läkningen" går fortare än hon räknat med :)
Fortsatte med ett mag och ryggpass. Har inte fått någon träningsvärk alls dom två sista gångerna så valde att lägga på 10 kilo på varje övning och testade även att göra crunchen på boll istället för på bänken och la på en 10 kilos platta:)
Börjar redan nu kännas i både rygg och mage så imorgon har vi förhoppningsvis träningsvärk igen :)
Jobbade efter gymmet och nu har jag mina två lediga dagar. Och som tur är har jag inget att gå upp till imorgon så tar min "sov så länge du behöver dag" men gissar på att jag vaknar strax innan 9 som vanligt när jag har dom dagarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar