tisdag 26 februari 2013

26 Februari 2013

Hur mycket måste egentligen en människa ta emot innan personen själv förstår att de är dags att säga stopp? Och visst är man ordentligt dum om man bara tar emot och inte hjälper sig själv att säga att de räcker?

Så från och med nu kommer bara folk som bryr sig, är tacksam för de man gör och dom som finns föe en för att göra en glad som kommer få min tid och energi.

Och folk som bara tar förgivet, är otacksamma, skiter i mig och inte slutar göra mig ledsen fast jag säger till kommer inte på någon tid eller energi.

De sista jag vill ha eller behöver är energitjuvar.

Men men.. Märkte idag när jag mätte mig att jag fuskat med träningen, men just nu känns de inte som något jag vill prioritera.

Efter helgen blir de prioritera de som gör mig glad och positiv och börja lägga 100 % på gräningen igen :)

Och nu när dagens träning är klar blir de mer teoriläsande :D Förstår inte att andra gnäller på att det är trist :)

6 Januari 2013
Höft/midja; 95cm
Arm; 29cm
Lår; 61cm

27 Januari 2013
Höft/midja; 92cm
Arm; 29cm
Lår; 30,5cm

11 Februari 2013
Höft/midja; 89,5cm
Arm; 30,5cm
Lår; 66,5cm

26 Februari 2013
Höft/midja; 90cm
Arm; 32cm
Lår; 68cm

Armarna och låren går ju åt rätt håll men höften åt fel :(







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar