måndag 11 februari 2013

11 Februari 2013

Då har de gått 14 dagar till. Och de är nu som jag själv borde börja se resultat. Men har snöat in mig på att de inte går så fort som jag vill.
Men man ska inte ge upp för de och jag har ju vissa mål jag vill nå :)
Mätte mig idag igen och där börjar de väl gå åt rätt håll :) Och har vart och köpt nytt protein med smak av blåbär och päron split:)

6 Januari
Midja(höft); 95cm
Arm; 29cm
Lår; 61cm

27 Januari
Midja(höft); 92cm
Armar; 29cm
Lår; 64cm

11 Februari
Midja(höft); 89,5cm
Armar; 30,5cm
Lår; 66,5cm

Så de kanske är bättre att lita på de än spegelbilden :)




2 kommentarer:

  1. Även om du själv inte tycker att du har kommit så långt som du velat, tycker jag absolut att det är ett bra jobb av dig. Över 5cm på höften är verkligen inte det lättaste som tjej, speciellt. :D

    Good work gurl!

    SvaraRadera
  2. Oj, verkligen bra jobbat!
    Kommentera gärna våran blogg! ha det bra ;) <3

    SvaraRadera