söndag 8 juni 2014

8 Juni 2014

Äntligen är min arbetsvecka över och nu har vi två veckor semester igen :)

I måndags var jag och lämnade min lille bebis hos farmor och farfar så han kunde stanna där tills på tisdagen. Det kändes jätte hemskt att lämna bort han :(

Så i måndags blev det träning och jobb, i tisdags var jag på kurs med några andra från jobbet och Oryx kom äntligen hem igen :) Och skattepengarna kom in på kontot! :)

I torsdags tog lillasyster studenten, jag och mamma gick upp 6 för att gå ut och gå direkt på morgonen och fixa all mat innan vi skulle åka för att kolla när hon sprang ut.

Igår var jag inne i stan med Amanda och Sandra och på kvällen hade vi grillkväll :)

Idag har jag och Oryx varit med när Ozzy har kört gokart :) Tänkte att jag skulle passa på att sola liteunder tiden solen ändå visade sig :) Det slutade med sönderbrända axlar och sönderbränt ansikte :( Tur att jag är ledig så jag slipper visa mig på jobbet imorgon :(

Oryx har saknat sin nalle :)


Lillasysters student :)




Amanda fångar hans charmigaste sida :)


Oryx och jag myser i solen när Ozzy kör gokart :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar