lördag 16 mars 2013

16 Mars 2013

Mamma och Pappa säger alltid att jag kan bli precis vad jag vill, men att det finns hinder på vägen.
Är otroligt glad att dom tror på mig, men är besviken på att det finns dom som försöker trycka ner en och försöker få en att tro att man inte är "bra" nog.

Trodde aldrig att dom skulle ta de så bra som dom gjorde när jag berättade va de va jag ville utbilda mig till. Tror nästan att pappa är mer intressead av att de förhoppningsvis blir av än vad jag egentligen är.

Så nu är det bara att fortsätta kämpa med träningen och hoppasan har de som krävs mars 2014 så man kan ta ännu ett steg i livet :))
Känns skönt att jag faktiskt börjat se resultat i speglarna hemma när jag står och spännerig för att reta mamma :))


Hitta en gammal bild på Simon :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar