torsdag 4 juli 2013

4 Juni 2013

Visst gäller det att ha mycket att göra när man är ledig?
Hade sovmorgon till 9.30 vilket va de bästa jag haft på länge :)

Tränade ben och rumpa 75 minuter efter frukosten, va hos sjukgymnasten 30 minuter för att mobilisera, va andra gången hos han som jag har nu när min e på semester och han har fått armbågen att böjas 4º på bara en mobilisering :) och efter de va jag och träna kondition på crosstrainern i 45 minuter.

Nu har jag ätit sushi (efter att lillebror retat upp mig när jag inte ätit på 7 timmar) och nu ska vi på bio :)

Bra ledig dag pch i helgen är vi lediga igen :) då ska jag ha min lovade sol så jag kan gå till liseberg :)

Sushi med lillebror :)




Och min mage har fortarande inga rutor... men träningavärk har jag! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar