fredag 12 juli 2013

12 Juni 2013

Känslan av att vakna ännu en morgon med ett leende på läpparna får energin att sprudla runt mig. Jag skulle gärna dela med mig av detta till alla som de senaste året förklarat för mig vad jag klarar eller inte klarar. För när du trycket ner en tjej reser hon sig igen men är mycket starkare nästa gång. Man måste lära sig av sina misstag och inte andras. Mitt misstag har varit att jag lyssnat på folk som knappt känner mig när dom säger att jag e för "dålig" för de jag vill. När de sedan visar sig att jag har starkare vilja än dom kan man bara skratta :)
De är svårt att berätta hur glad jag är just nu. En otroligt skön känsla.
Kan bero på toppen vädret och alla uthålliga människorna jag har i mitt liv som stått ut med mig när jag varit nere, ledsen och allmänt tråkig.

Men men! Idag tar vi nya tag. Ikväll blir de bus med Sandra och Amanda, hoppas att vi har charmen med oss och sen blir de en bit mat :)

En annan sak som fått mig att må bättre de senaste är sjukgymnasten som jag hade när mim var på semester. Sjukgymnasten som gav min stackars armbåge röda anaträngda tryckmärken och stora blåmärken ;)
Har under de två veckorna fått höra några gånger att jag har en fin muskelatur, god hållning  och ett "helt otroligt glatt humör". Att få höra av någon man inte känner att man har goda chanser och att få en "bekräftelse" på att man är på väg mot sina mål får en hur pigg som helst på att fortsätta speciellt när man till och med får höra att man har en biceps som är ivägen förens böjning ;)

Självklart e jag grymt tacksamt för kommentarerna  om min utveckling som familj och vänner ger mig med, men ni ger mig ju bara positiv kritik för att va snälla :)

Hoppas dagen går fort så klockan kan bli 18 nu :D Tur jag jobbar med toppen gänget idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar