fredag 26 juli 2013

26 Juli 2013

Efter några dagar borta önskar jag att jag kunde säga att jag va utvilad, men då hade jag ljugit :). På måndag är semestern slut. Men jag ska bara jobba 9 arbetsdagar sedan har jag en vecka till :)
Jag tänker i alla fall avsluta min semester med en (nykter) utgång imorgon och trängas med alla där ute som fått lön :)

På tisdag ska jag träna och ha sushidejt med Amanda :) jag måste snart lära mig att allt inte handlar om mitt jobb. De drar ner mig så mycket och jag mår dåligt och är stressad helt i onödan! Så jag e tacksam för varje sekund som jag får med mina underbara vänner och familj för dom får mig alltid att må bättre. Och ska jag klara av jobb, 2 st 100 poängskurser och träna i höst måste jag lära mig att släppa jobb på jobbet och "plugg" på "plugg"tiden. Sen får jag helt enkelt gå till gymmet för att tänka på annat och släppa ut min stress.

På måndag börjar de på allvar igen! :)

Nytt rosa armband :D


Vi kör 2 veckor till och hoppas på att de funkar denna gången


Fin Fiona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar