torsdag 18 juli 2013

18 Juli 2013

Idag ringde klockan 8. Började med en powerwalk på en timme med mamma. Sen va vi hos sjukgymnasten. Tro de eller ej, men idag va sista gången och nu har jag bara ett eller två återbesök för att kolla så inget lägger sig fel igen :)

Efter lunch åkte jag med mamma, pappa och lillebror till Ullared. Dock va pappa och lillebror och hälsade på Sandras kille på hans jobbet, så jag och mamma fick lite tid "för oss själva", vi va knappast ensamna där inne ;)
Idag har jag åter igen kommit på varför jag hatar att testa byxor. De som sitter bra över rumpan och låren är 2 nummer förstora i midjan och de som skulle kunnat passa i midjan kan jag bara fantisera över låren och rumpan. Tur att vissa ställen säljer stretchiga jeans :)

Bjöd sedan familjen på middag och sen packade jag väskan. Jag klara knappt av att packa för tre nätter så undra hur de ska gå om jag ska packa för en månad :P

Efter att ha packat om ett par gånger gick allt ner :)


Köpte de sista av Twilight filmerna :) minns att jag ratade dom ganska bra för något år sedan  :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar