fredag 4 april 2014

4 April 2014

Blev tillsagd av Amanda att det var dags att blogga snart, så får väl slänga ihop ett kort inlägg om vad som hänt den senaste veckan.
Vet inte vad jag ska skriva för jag har blivit så öppen de senaste veckorna så dem som ska veta saker om vad som sker i mitt liv vet redan om det.

Men, förra veckan var väl hyfsat händelserik min vecka började med att jag i tisdags fick black out och glömde bort min kod till mitt kort. Detta har resulterat i att jag under 4 dagar levde som en pensionär helt utan kortet och jag har inte kunnat åka och handla för att titta på min hemliga kärlek. Jag har alltså inte fått se ett helt underbart leende sen förra söndagen! Men hoppas att det resulterar i extra mycket lycka nästa gång jag får se det :)

Finfina Rocco fyllde 10 år och jag och Amanda firade han med våfflor, grädde och massa godis :)

Förra fredagen på jobbet blev jag utbjuden av en gäst/kund som var inne. Det tog "bara" 20 minuter innan han insåg att jag inte skulle säga ja. Allt avslutades med att han påstod att han skulle komma tillbaka med en bukett blommar så jag inte skulle ha mage att säga nej nästa gång. Fick efter frågan hur jag kunde säga nej och om jag inte visste vems han bror var? Nej jag har ingen aning om vem hans bror var för det där med brottare står inte överst på min intresselista.
Vi får vänta och se om det kommer några blommor.

I lördags var vi hemma hos farmor och farfar och åt middag. Fick träffa min storasyster och hennes två små troll :) Blir lika förälskad i Jouline varje gång jag ser henne. Beter mig mer än gärna som en bitter gammal egoist så fort jag får tag på henne så jag får busa, pussa och mysa med henne så mycket som möjligt :) Självklart blir jag lika förälskad i Roxanna varje gång med fast hon kommit in i trotsåldern :)

I söndags var jag på shoppingtur med Amanda. Hittade ett linne jag blev tokig i. Självklart skulle min storlek vara trasig eller vara slut i alla butiker i Göteborg och på nätet… Är fortfarande putt pågrund av detta.. :P Efter Frölunda Torg var vi och åt på en sushirestaurang där man fick sitta runt ett band och plocka dem bitarna man ville ha. Hur gott som helst och alldeles för mättande ;) Sen blev det en tur på Nordstan också :)

Denna veckan har sett ut som vanligt med sova, äta, träna och jobba… Enda skillnaden har varit "sol"migränen jag hade i tisdag.. Nu är i alla fall en omgång avklarad :) Som sagt träningen flyter på med 6 dagar i veckan :)

Nästa vecka ska jag testa ett nytt schema med nya övningar som jag fick av den ena väktaren på jobbet. Ska ge det 3 månader och hoppas på ett det ger ett fint resultat :)

Och viktigast av allt! Nu är det bara 2 dagar kvar tills valparna är beräknade :)

Hoppas du är nöjd nu Amanda, speciellt när du redan vet allt detta :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar