söndag 13 april 2014

13 April 2014

Och så den eviga frågan, Vad ska jag börja med?

Jag har "äntligen" fått tag på det förbannade linnet jag blev helt dökär i. Dock inte i rosa men i vitt :) Så får bara jobba på min solbränna så ska det nog bli lika bra som med det rosa :)

Jag har avnjutit en vecka med bara 2 arbetsdagar och 5 dagar ledigt:) Och jag har gjort det sista provet på kursen jag läser, så nu är det bara inlämnings uppgifterna kvar :)

Jag har slarvat med träningen denna veckan :( Har bara fått ihop 4 pass och det är jag ju inte jätte nöjd med. Men i morgon är det en ny vecka och då kör vi nya tag!

I går var jag hos Amanda och Sandra på grillfest :) Fick träffat en hel del nytt folk både från Blå Stjärnan och några killar från försvarsmakten. Heja starka killar! ;) Fick avslutat hela kvällen med en massa kramar och pussar på kinden av min favorit kompis :) Vad skulle jag gjort utan denna underbara vän som ger mig så mycket kärlek? :)
Tackar tjejerna för en kul kväll och(tyvärr för mig) har jag lovat att jag ska vara med och dricka nästa gång. Men men, en cider eller ett glas vin ska man väl klara av :)
Sandra vi ser fram emot ditt "barnkalas" :)

I dag har jag äntligen fått träffa valparna! Som jag har längtat(i 4 dagar). Var ganska bestämd med vilka jag kunde tänka mig att välj mellan men i dag när jag fick träffa dem blev jag tokkär i just den enda valpen jag sagt att jag absolut inte ville ha. Men dem är ju bara 3 veckor så jag får tillfälle att träffa dem 2 gånger till innan jag måste bestämma mig :)

Nu är det bara 5!! veckor kvar tills jag har min lille bebis hemma! :)

Är just nu den lyckligaste tjejen i världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar