fredag 15 mars 2013

Jag kanske tror för mycket på mig själv?

Jag va dum nog att komma på den dumma idén att den 1;e  maj springa i Slottskogen med Sandra.

Har sedan den sista oktober sprungit två gånger, två 45 minuters intervaller. Inte så jätte imponerande på fem månader kanske? Har efter dessa två gångerna haft otrevlig träningsvärk i halva kroppen och så fort jag bestämt mig för att jag ska göra kondition på löpbandet har jag försökt hitta på en ursäkt för att slippa och jag har istället kört crosstrainer eller vart ute på powerwalk.

Och fär varje dag som går inser jag mer och mer att jag inte borde "slarva" så som jag gör
 För jag har verkligen pinsamt dålig kondition.
Och alla som känner mig vet ju va jag föredrar och vad jag gärna avstår på gymmet.
Så nu är det bara att ta tag i de och börja träna kondotionen! För jag är gärna inte den som "misslyckas" med något :)





1 kommentar:

  1. Det är bara att kämpa på, och förhoppningsvis känns de lättare sen :D

    SvaraRadera