söndag 17 mars 2013

17 Mars 2013

Hur vet man att man är trött och utarbetad. Stessad och har ångest för man inte har full koll på vad som händer i ens liv? Och kroppen bara skriker nej till att träna?
Jo man börjar stor lipa när Darin början sjunga Astrologen i ens öron.
Detta löser man bäst genom att intala sig själv att man är en vuxen kvinna och åka till gymmet och kör ben pch rumpa.

Men sen kan de ju faktiskt inte finnas så mycket annat som kan avsluta en riktig skitvecka. Så jag avslutar min skitvecka med att i alla fall va stolt över mig själv och över att jag tog mig dit de kändes kämpigt.

Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter. Och denna veckan tackar jag nej till folk som bara delar med dig av taskig energi och bara bryr aig om sitt egna bästa! :))








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar