fredag 28 juni 2013

27 Juni 2013

En dag som denna kan inte bli dålig.
På förmiddagen va jag med Maria på Frölunda torg när hon skulle köpa presenter och bara apringa runt för att umgås. Detta äventyret slutade med att vi köpte en weekend i Köpenhamn så jag faktiskt kan komma hemifrån på min semester :)

Sen på eftermiddagen blev de träning med Amanda, alltid lika skoj med sällskap :)
Nu på kvällen åt vi sushi och va på bio :)
Vet inte hur jag skulle klara mig utan Amanda, Sandra och Patrik, vilka skulle annars få mig på glatt humör jämt?


För ett år sedan va jag en vinnare för viktnedgång. Nu är jag en vinnare pga att jag växer :) 
Nu förstår jag varför jag köper större byxor igen ;)


"Nu ser vi glada ut tjejer!" Tur att jag klara de i alla fall :)
Tack Patrik för alla 97 bilder du tog :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar