fredag 8 februari 2013

8 Februari 2013

Dom flesta tjejerna och säkert dom mest normala tjejerna hade bara skrivit och berättat att dom lyckats gå ner i vikt och minskat en storlek på kläderna.

Och jag är ju inte som dom flesta tjejerna, så istället tänkte jag med glädje förklara att jag "gått upp" en storlek på byxor. Efter att ha använt mina nyare traverse på jobbet tröttnade jag på att jag fick ha fickan på sidan öppen hela tiden för att kunna ha byxan på mig, tog jag igår fram mina lite äldr traverse som va en storlek större. Och dom satt som dom nyare gjorde för fyra månader :D
Blev jätte glad och fick en bra start på helgen.





Dagens träningssällskap





4 kommentarer:

  1. http://mccj.blogg.se/2013/february/behover-hjalp-akut.html

    Hjälp gärna till

    SvaraRadera
  2. Härligt! Fin blogg du har. Är också från göteborg. Tjejer med drömmar och mål är starka! :) lycka till!

    SvaraRadera

  3. such blogs are actually lacking in

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://www.youtube.com/user/YougiftedRussia/videos?view=0

      Radera