söndag 10 februari 2013

10 Februari 2013

Efterlängtad sovmorgon och lite barnprogram en helt okej start på dagen :)

Lämnade Sandra vid kvart över ett och åkte till gymmet för att träna lite armar :)
Åkte hem och åt min sista "riktiga" middag:) Och nu sitter jag hos Maria med färg i håret, färg på hennes ögonbryn :) Och ännu en gång ska jag äta choklad :)

Imorgon börjar jag med den nya maten :)
Är mer desperat av att få dom där synliga magmusklerna än jag trodde. Kanske för att det är så många som säger att jag inte kommer fixa de.

Så de dom kommande 3 veckorna ska jag försöka bli av med så mycket extra kilon runt midjan som möjligt och kanske någon runt armarna :)

Kyckling med pesto :)


Morgondagens lunchlåda och måltiden som jag ska ha innan jag tränar :)




1 kommentar:

  1. Fan vad kul att se någon som har mål. Har själv sysslat mycket med sånt. Kämpa på som fan, ge aldrig upp, kom ihåg: no pain, no gain!

    SvaraRadera