fredag 7 februari 2014

7 Februari 2014

Äntligen fredag! Eller nej, vaknade i morse och hade ont i nästan hela kroppen. Det var bara ryggen som inte värkte när jag skulle resa mig ur sängen. Hela dagen har jag gått och önskat att jag låg under ett täcke i soffan och fick se på barnprogram.

Men tyvärr har man jobb att sköta när man blivit vuxen… Dagen var otroligt seg men nu har jag äntligen kommit hem igen och fått äta middag! :)

Under dagen har jag fått 4 olika mejl angående saker till alla hjärtans dag, 1 från gymgrossisten och 1 från fitnessguru som tyckte att man ska skulle handla till sin träningskompis. 1 från guldfynd som tyckte att man skulle köpa något alldeles extra till den man älskade som mest och ett från lets deal som tyckte att man skulle passa på att "fynda" middag eller bio för två till alla hjärtans dag. Efter att ha kollat alla dessa mejlen tänkte jag att jag har tur som inte har något träningskompis, inte har någon att köpa smycken till och inte har någon att ta på bio eller middag och att jag kan ge mig själv en hel del bra grejer denna månaden :)

I morgon kommer nog ryggen också värka då det var den jag tränade innan jobbet i dag,men den värken tar jag gärna för det värsta med min lördag är att jag börjat 8... Att sätta klockan på att ringa 6.30  kändes inte alls kul när man känner sig döende i kroppen…

I dag gjorde min farfar min dag! Att få hör att det syns i mitt ansikte att jag går ner i vikt var sååå skönt att höra efter förra veckans vägning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar