måndag 1 juni 2015

what doesn't kill you makes you stronger

Efter ett par månader utan att ha skrivit något kände jag att det kanske var dags igen. Och jag lovar att lösa en ny header så fort jag kommit på hur man använder sig av redigeringsprogrammet :)

Kan inte direkt säga att det hänt så jätte mycket dem senaste månaderna förutom att jag fick hjälp att komma igång "påriktigt" med träningen och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta med detta själv.
Jag ska försöka hitta någon som kan ta bilder på kroppen för mig och som eventuellt kan hjälpa mig att måtta mig :) För den där vågen är inte riktigt min vän :) Hade ju varit kul att se om man fick något resultat och om det kunde bli något av mig med :)

Efter förra veckans slarv, som bara innehöll ett ben och ryggpass kände jag att jag var tvungen att börja veckan med storm. Så idag var jag på gymmet och tränade axlar och biceps och jag har aldrig känt mig så stark som jag gjorde idag när jag gick ut från gymmet idag. Kände också att jag förtjänade att få sola en stund :) Men mest för att jag vill vara brun och fräsch inför festen vi ska ha med jobbet på lördag! :) Och nu på kvällen tog jag med mamma och Oryx på en kvällsrunda :)

Oryx har även blivit en trotsterrier och gör för det mesta som han själv vill, men jag älskar han mer än något annat ändå :) Jag får ta hjälp av Amanda så hon kan se till så han gör som han ska :)

Idag tog jag beslutet att jag efter dem senaste veckorna förtjänar att unna mig en massa saker, så jag tänkte beställa hem lite kul från gymgrossisten och sedan beställa hem två par byxor jag gärna vill ha :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar