tisdag 23 december 2014

23 December 2014

Bara 8 dagar kvar av 2014 och jag sitter och njuter för att jag bara har 2 dagar kvar att jobba :)

Skulle inte påstå att mitt år har varit ett dåligt år. Men visst hade jag en snabb period i våras när hela min värld höll på att rasa samman, men som tur var rättade det till sig fort.
Mycket tack vare att jag efter några månaders väntan äntligen fick veta att det kommit en valp som skulle få komma hem till mig. Mejlet från uppfödaren kunde inte kommit mer lägligt än det gjorde och jag tackar dem än idag för den underbara hund jag fick. Det är en sådan härlig känsla att känna sig så älskad varje dag av en sådan liten varelse.

Måste tyvärr erkänna att jag inte lyckats alls med träningen under detta året. Men hoppas att jag ska kunna fortsätta som jag gjort de senaste och lyckas träna 5-6 dagar i veckan i fortsättningen.
Jag tänker inte ha massor med nyårslöften där jag lovar att jag ska lyckas träna till mig min drömkropp under 2015, för nyårslöften är till för att bryta.
Däremot tänker jag utan löften och massa skit lyckas få till något som liknar en drömkropp ändå :)
Jag har ju bara mig själv att skylla på och det är bara jag som kan ta mig dit jag vill.
Därför hoppas jag på ett år med mindre stress så man orkar lägga mer tid på sig själv på dagarna.

Så nu kan man bara göra det bästa av dem sista dagarna och hoppas på att nästa år blir minst lika bra, om inte bättre än detta. Hoppas att alla underbara kollegor och vänner finns kvar och fortsätter förgylla ens dagar.
Dock hoppas jag ju på fler kramar från någon jag tycker om under nästa år.


Min lille kille <3 font="">



Grisen väntar på att han ska få sina julklappar.


Självklart ska han få en egen julstrumpa :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar