torsdag 4 juni 2015

4 juni 2015

4 juni och "bara" 6 månader kvar tills jag fyller år. Till vissas besvikelse är det inte 25 år och det lär inte bli någon jätte fest. Ni får tyvärr vänta ett år till och jag kan inte lova någon jätte fest då heller ;)

I alla fall, det är redan torsdag och snart är den efterlängtade lördagen här. Jag är inte tjejen som planerar flera dagar i förväg vad jag ska ha på mig eller diskuterat alternativ, men denna gången blev det visst så och nu har jag lite panik ifall jag verkligen kommer få tag på toppen jag så gärna vill ha, plus att mina svarta shorts är borta, så "tyvärr" får jag väl leta efter nya sådana med :)

Men men, idag blev det träning innan jobbet och då blev det ben och rygg. Ännu en gång gick jag faktiskt ifrån gymmet efter benpasset. Jag får verkligen inte till det och jag känner mig sååå svag… Jätte tråkigt efter att jag kände mig så stark efter veckans första pass. Förut om att det kändes som träningen inte gick bra har jag haft känslan av att hela dagen bara varit kaos. Jag har flera gånger fått stanna upp och funderat på vad jag egentligen håller på med, det har dock inte hjälpt och jag har ändå känt mig helt vilse. Jag hoppas verkligen att morgondagen ska bli betydligt bättre. Sen brukar även jag såga att det faktiskt inte blir bättre än vad man gör det till, så imorgon får jag väl unna mig en kvart i solariet och lite jordgubbar :)

Eftersom jag kommit överens med Amanda om att Oryx är mörkrädd köpte jag en pannlampa åt honom, behöver bara komma på ett bra sätt att fästa den på. Så länge får den hänga runt halsen :)


Världens bästa Amanda var och lunchade med mig på jobbet, självklart kan hon inte låta alla andras mobiler vara :)



Linnet som jag så gärna vill ha, hoppas hoppas att det finns kvar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar