tisdag 2 juni 2015

2 juni 2015

Tisdag och sista lediga dagen innan ledig helg. Älskar verkligen de veckorna när jag bara jobbar 3 dagar :) Det är verkligen som att ha en minisemester varannan vecka :) Perfekt! :)

Har egentligen inte hunnit med så mycket under dagen, men ett träningspass som innehöll bröst och triceps :)
Efter lunch blev det en tur till jobbet för ett möte :) Och efter det åkte jag hem och hämtade Oryx och sedan vidare till Amanda :)

Självklart blev det en sushimiddag, kaffe och en kaka :)

På lördag blir det Frölunda Torg för att leta efter något nytt rosa som jag kan ha på personalfesten :) Och på måndag ska vi leka superhjältar och åka och ge blod! :)

Tur jag har en alldeles egen Amanda som kan lätta upp mitt liv :) Du är bäst :) Även om du tror att dina föräldrar betalar mig för att vara din vän :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar