tisdag 28 oktober 2014

28 Oktober 2014

Tisdag, bästa dagen i veckan! Har i stort sett inte gjort något på hela dagen. Någon som varit lycklig över det är i alla Oryx, tills jag tyckte att vi skulle öva på sitt, ligg och stå still :)

Har påbörjat min tredje vecka med träning efter slarv de senaste typ halvåret. Har även försökt ha koll på vad jag äter och hur mycket. Förra veckan gav det i alla fall ett roligt resultat. Det har dock inte varit så kul att gå runt och va konstant hungrig men det får det vara värt :) Och denna gången ska vi se till att hålla igång och inte ge upp efter några veckor!

I helgen var jag på Halloweenfest hos mina underbara tjejer Amanda och Sandra och i helgen ska vi fira pinglan Malin :) det gäller att ha mycket att göra hela tiden :)

Nu ska blir det att dejta kudden och ladda inför morgondagens jobb och ben- och rumpträning!

Fick en Smoothie av mamma efter dagens aktivitet


Konstaterade att Oryx kommer få massa minus på utställningar på grund av sin svans :P


Och såhär kul tycker Oryx att det är att behöva lyssna på massa "tjat" :)


Jag och min superpingla i lördags 💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar